Programi i Transparencës

Hyrje


Rreth autoritetit

Kuadri ligjor rregullator

Tekstet e plota

E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi Prefektin e Qarkut Shkodër Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të Prefektit të Qarkut Shkodër Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat
Shërbimet që ofrohen nga Prefekti i Qarkut Shkodër Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të Prefektit të Qarkut Shkodër Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga Prefekti i Qarkut Shkodër Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga Prefekti i Qarkut Shkodër

Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.

Shënim: Prefekti i Qarkut Shkodër nuk zhvillon procedura konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat.

  • Gjendja Civile (Funksion i Deleguar
  • Pranë Prefektit të Qarkut funksionon Zyra e Gjendjes Civile Arkivi Shkodër nga e cila lëshohen certifikatat:
  • Certifikatë lindje nga akti
  • Certifikatë martese nga akti
  • Certifikatë vdekje nga akti
  • Certifikatë gjendje familjare para vitit 1974
  • V.O Shërbimi për qytetarët ofrohet online në Portalin E-Albania.

  • Vërtetim i dokumenteve për përdorim jashtë vendit
  • Bazuar në VKM-në Nr.134, datë 07.03.2003 “Për vërtetimin dhe legalizimin e dokumenteve të lëshuara në Republikën e Shqipërisë, për përdorim jashtë vendit dhe të dokumenteve të huaja, për përdorim brenda vendit”, (ndryshuar me VKM-në Nr.727, datë 30.10.2003”), Prefekti i Qarkut Shkodër vërteton dokumentacionin e lëshuar nga NJVQV, me qëllim për t’u përdorur jashtë vendit. Ky shërbim ofrohet nëpërmjet postës dhe është pa kosto.

    • Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
    • Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
    • Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
    • Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
    • Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AP
    • Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike

    Shënim: Institucioni i Prefektit te Qarkut Shkoder nuk ka iniciativë për propozimin e akteve ligjore.

    Shenim: Administrimi i dokumentacionit nga Prefekti i Qarkut Shkodër realizohet në të dy formatet, fizik dhe elektronik.

    • Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AP
    • Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
    • Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
    • Procedura e ankimimit
    • Kërkesat dhe përgjigjet të linkuara për AP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat    dhe përgjigjet

    Shënim: Institucioni i Prefektit te Qarkut Shkoder nuk e ofron këtë shërbim.

    • Njoftime të ndryshme
    • Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
    • Procedurat e njoftimit për rekrutim bëhen nga sektori i Financës dhe Shërbimeve Mbështetëse në bashkëpunim me Departamentin e Administratës Publike, në adresën zyrtare të DAP (dap.gov.al).

    • Raporte
    • Publikime
    • Statistika
    • Projekte
    • Bashkëpunime etj.

    Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.

    Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.

    Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.

    Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.