DISIPLINA DHE SJELLJA ETIKE NË INSTITUCION
Kodi i etikës së Institucionit shërben:
– për të përcaktuar sjelljet e pranueshme/papranueshme;
– për të promovuar standarde të larta të praktikës;
– për të siguruar një pikë referimi për anëtarët që duhet përdorur për vetëvlerësim;
– për të krijuar një kornizë për sjellje profesionale dhe përgjegjësitë;
– si një mjet për identitet në punë;
– si një shenjë e pjekurisë profesionale.
Orari i punës dhe qëndrimi gjatë kohës së punës Orari i punës në Institucionin e Prefektit është ai që përcaktohet sipas legjislacionit në fuqi për administratën publike nga e hëna në të enjte 08.00-16.30 dhe ditën e premte 08.00-14.00- Ky orar zgjatet në mënyrën e parashikuar në ligj sipas nevojave të institucionit. Për rastet kur punonjës, në mënyrë të përsëritur dhe të pajustifikuar, nuk zbatojnë orarin zyrtar të punës, fillojnë procedura, për dhënien e masave disiplinore në përputhje me kriteret e përcaktuara në ligjin “Për nëpunësin civil”, Kodin e punës dhe kontratën individuale të punës
- Punonjësit mund të takojnë të interesuarit/përfaqësuesit e palëve, apo dëshmitarët, ekskluzivisht gjatë orarit zyrtar, si dhe brenda ambjenteve të Institucionit apo në kohën dhe në ambjentet që kanë lidhje me proçesin që zhvillohet.
- Përzgjedhja e një vendi dhe orari takimi, të ndryshëm nga ai që parashikohet në piken 1, kërkon për çdo rast marrjen e pëlqimit nga ana e eprorit të drejtpërdrejtë.
- Deri në momentin e pregatitjes së ambjenteve brenda Institucionit për zhvillimin e bisedimeve me të interesuarit, punonjësit duhet t’i shmangin situatat, që kërkojnë lënien e të interesuarit vetëm në ambjentet e njësisë.
- Punonjësit mund të takohen ose të zhvillojnë konsultime/rakordime për çështjet që lidhen me njësitë e qeverisjes vendore dhe institucionet qendrore në nivel vendor, vetëm me përfaqësuesit e këtyre të fundit, që përmenden në statutin e tyre, ose që kanë autorizim të posaçëm.
- Takimet apo konsultimet/rakordimet, për të cilat flitet më lart, duhet të paraprihen nga kërkesa për të paraqitur si dhe nga verifikimi i autorizimit statutor, ose të posaçëm, të nënshkruar nga personat që kanë të drejtën e përfaqësimit të njësisë ose institucionit
- Në bisedat me palën e proçesit administrativ apo me dëshmitarin e këtij proçesi, duhet të marrin pjesë të paktën dy punonjës të
- Në rastet kur kushti i përmendur në par. 1, nuk mund të plotësohet, punonjësi që merr pjesë në takim, përpilon një protokoll zyrtar të takimit, që ia paraqet eprorit të drejtpërdrejtë.
- Nëse gjatë takimit, për të cilin flitet në paragrafet 1 dhe 2 të këtij neni, punonjësit e Institucionit janë vënë në zotërim të informacioneve, apo materialeve ndihmëse, duhet të përpilojnë një protokoll për eprorin e drejtpërdrejtë, në të cilin të theksojnë informacionet, apo materialet e përfituara.
- Në rastet kur çështjet e diskutuara i kapërcejnë kufijtë e çështjes, për të cilën është kërkuar takimi, por ende përfshihen në kompetencat e Institucionit, bashkëbiseduesi/i interesuari duhet të orientohet tek sektori/zyra tjetër brenda
- Për çështje të tjera, nga ato që përmenden në paragrafin 1, bashkëbiseduesi/i interesuari duhet të orientohet tek organet kompetente të administratës shtetërore, ose tek njesi e Institucione të tjera
- Punonjësit e Institucionit nuk mund të kërkojë, ose të pranojnë dhurata, të cilat mund të cënojnë besimin e punëdhënësit tek paanshmëria e vendimeve të marra prej punonjësit.
- Fakti i propozimit të dhuratës, për të cilën flitet në paragrafin 1, duhet të deklarohet menjëherë me shkresë konfidenciale, (pa përdorur rrugën zyrtare), gjatë një bisede personale me Titullarin e Institucionit (Prefektin e Qarkut), i cili vërteton marrjen e shkresës, duke vënë firmën dhe datën, në kopjen e shkresës që mban punonjësi
- Punonjësi mund te pranoje dhurata nga qeveritë e huaja apo organizatat ndërkombëtare, brenda kufijve normale te shprehjes se mikpritjes dhe trajtimit qe buron prej saj, kortezise apo protokollit, nëse nuk tejkalohen kufijtë e traditës dhe te zakoneve te vendit ku jepen, nuk vene ne dyshim objektivitetin, ndershmërinë dhe paanshmërinë e nëpunësit dhe nëse nuk komprometojnë imazhin dhe integritetin e Republikës se Shqipërisë.
- Në asnjë rast, punonjësi nuk mund te pranoje dhurata ne vlere
- Mosrespektimi i kohës dhe i orarit zyrtar të punës, si dhe përdorimi i kohës së punës për qëllime të tjera, jashtë përmbushjes detyrave
- Moskryerja e detyrave, apo mosrespektimi i përsëritur i afateve te caktuara për kryerjen e
- Sjellja e parregullt, gjate kohës se punës, me eproret, me koleget, me vartësit dhe me
- Dëmtimi i pronës shtetërore, përdorimi i saj jashtë përcaktimit zyrtar, krijimi pa shkaqe te pranueshme i mundësisë për dëmtim apo keqpërdorimi i pronës shtetërore.
- dh) Kryerja, brenda apo jashtë kohës se punës, e veprimeve, qe ulin ose cenojnë figurën e nëpunësit civil, institucionin apo shërbimin civil ne tërësi.
- Kryerja e punëve apo veprimtarive, te cilat cenojnë interesat e detyrës zyrtare ose qe pengojnë përmbushjen e
- Moszbatimi i dispozitave ligjore ne përmbushjen e detyrave
- Shkelja e rregullave te përcaktuara për ruajtjen e sekretit shtetëror apo te mirëbesimit për te dhënat, te renditura si te tilla;
- gj) Shprehja e mendimeve apo kryerja e veprimtarive publike me karakter partiak ne rolin e nëpunësit ose gjate orarit te punës.