Programi i Transparencës Hyrje |
Rreth autoritetit |
Kuadri ligjor rregullator Tekstet e plota |
E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar |
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi Prefektin e Qarkut Shkodër | Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të Prefektit të Qarkut Shkodër | Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat |
Shërbimet që ofrohen nga Prefekti i Qarkut Shkodër | Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të Prefektit të Qarkut Shkodër | Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve |
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve | Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga Prefekti i Qarkut Shkodër | Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga Prefekti i Qarkut Shkodër |
- Struktura organizative/Organigrama
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e A.P
- CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të AP, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AP për të marrë vendime
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AP ( Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave - Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
- Legjislacion ndërkombëtar
- 1. Përmbledhëse legjislacioni për të drejtat e njeriut
- 2. Konventa e Këshillit të Evropës mbi Aksesin në Dokumente Zyrtare
- Legjislacion kombëtar
- 3. Ligji nr.8417 datë 21.10.1998, “Kushtetuta e RSH”, i perditesuar
- 4. Ligji nr. 7961, datë 12.07.1995, “Kodi i Punës”, i perditesuar.
- 5. Ligji 107/2016, “Për Prefektin e Qarkut”, i perditesuar
- 6. Ligji 152/2013, “Për Nëpunësin Civil”, i perditesuar
- 7. Ligji 90/2012, “Për Organizimin dhe funksionimin e Administratës Shtetërore”
- 8. Ligji 119/2014, “Për te Drejtën e Informimit”, i perditesuar
- 9. Ligji nr. 138/2015, “Për garantimin e integritetit te personave qe zgjidhen, emërohen ose ushtrojnë funksione publike”, i perditesuar
- 10. Ligji nr.9367, datë 07.04.2005, “Për prandalimin e konfliktit të interesave në ushtrimin e funksioneve publike”, i perditesuar.
- 11. Ligji nr.44/2015, “Kodi i procedurave administrative të Republikës se Shipërisë”.
- Akte nënligjore
- 12. Vendimi nr.134 datë 07.03.2003 "Për vërtetimin dhe legalizimin e dokumenteve"
- 13. Vendim nr. 568, datë 6.10.2021 “Për miratimin e rregullave për kohëzgjatjen e punës dhe të pushimit, orët shtesë dhe kompensimin e tyre në institucionet e administratës shtetërore, institucionet e pavarura dhe njësitë e vetëqeverisjes vendore”
- 14. Vendim nr. 325, datë 31.5.2023 “Për miratimin e strukturës së pagave, niveleve të pagave dhe shtesave të tjera mbi pagë të zëvendësministrit, funksionarëve të kabineteve, prefektit, nënprefektit, nëpunësve civilë dhe nëpunësve në disa institucione të administratës publike”
- Rregullore
- Kodi i sjelljes
- Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit
- Strategji
- Raport vjetor
- Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e PSH dhe që prek publikun
- Koordinatori Arsela Pacrami
- [email protected]
- Nr. i gjelbër
- +35522242705
- Adresa: Rruga “28 Nëntori”
- Orari: E hënë-E Enjte 08.00-16.30 E premte 08.00-14.00
- Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim) (pdf)
- Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Komisioneri) (pdf)
- Plan Veprimi i Emergjencave Sezonale 2023-2024
- Raport për veprimtarine e kryer nga Prefekti i Qarkut Shkoder
- Raport për veprimtarine e kryer nga Prefekti i Qarkut Shkoder per vitin 2022 (materialin ne pdf)
- Raport për veprimtarine e kryer nga Prefekti i Qarkut Shkoder per vitin 2023 (materialin ne pdf)
- Raport për veprimtarine e kryer nga Prefekti i Qarkut Shkoder per vitin 2024 (materialin ne pdf)
- Raporte monitorimi/auditi
- Buxheti
- Realizimi
- Formatet e monitorimeve të buxhetit për vitin 2023
- Formatet e monitorimeve të buxhetit për vitin 2023 Janar-Dhjetor
- Formatet e monitorimeve të buxhetit për vitin 2023 Janar-Gusht
- Formatet e monitorimeve të buxhetit për vitin 2023 Janar-Prill
- Formatet e monitorimeve të buxhetit për vitin 2024
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
- Lista e kontratave të lidhura (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve)
- Kontrata me Illyrian Guard
- Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik
- Regjistri i parashikimeve te prokurimit publik 2023 (materialin ne pdf)
- Regjistri i parashikimve te prokurimit publik 2024 (pdf)
- Regjistri i parashikimve te prokurimit publik 2024 i ndryshuar (pdf)
- Regjistri i parashikimve te prokurimit publik 2025 (pdf)
- Regjistri i realizimeve të prokurimit publik
Shënim: Prefekti i Qarkut Shkodër nuk zhvillon procedura konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat.
V.O Shërbimi për qytetarët ofrohet online në Portalin E-Albania.
Bazuar në VKM-në Nr.134, datë 07.03.2003 “Për vërtetimin dhe legalizimin e dokumenteve të lëshuara në Republikën e Shqipërisë, për përdorim jashtë vendit dhe të dokumenteve të huaja, për përdorim brenda vendit”, (ndryshuar me VKM-në Nr.727, datë 30.10.2003”), Prefekti i Qarkut Shkodër vërteton dokumentacionin e lëshuar nga NJVQV, me qëllim për t’u përdorur jashtë vendit. Ky shërbim ofrohet nëpërmjet postës dhe është pa kosto.
- Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AP
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
Shënim: Institucioni i Prefektit te Qarkut Shkoder nuk ka iniciativë për propozimin e akteve ligjore.
- Lista e dokumenteve që administrohen nga AP me afatet e ruajtjes
- Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
Shenim: Administrimi i dokumentacionit nga Prefekti i Qarkut Shkodër realizohet në të dy formatet, fizik dhe elektronik.
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AP
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
- Procedura e ankimimit
- Kërkesat dhe përgjigjet të linkuara për AP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet
Shënim: Institucioni i Prefektit te Qarkut Shkoder nuk e ofron këtë shërbim.
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime
- Statistika
- Projekte
- Bashkëpunime etj.
Procedurat e njoftimit për rekrutim bëhen nga sektori i Financës dhe Shërbimeve Mbështetëse në bashkëpunim me Departamentin e Administratës Publike, në adresën zyrtare të DAP (dap.gov.al).
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.